Nu știu câti dintre voi ați fost atenți, dar Hyundai a dat lovitura la FIFA World Cup în Rusia. Un anunț comercial despre blockchain a dus la o capitalizare uriașă în momentul expunerii mesajului în cadrul Cupei Mondiale.
Concret, la jumătatea timpului meciului în care Anglia a câștigat cu 2-0 în fața Suediei, anunțul făcut de o filială Hyundai a proclamat avantajele tehnologiei blockchain pentru aproape 20 de milioane de spectatori într-un interval de câteva minute.
Lumea față în față cu noile provocări tehnologice
Anunțul a fost făcut de către Hyundai Digital Asset Company (HDAC). În cadrul spotului video este prezentată o viziune de înaltă tehnologie asupra viitorului. Apar elemente tangențiale tehnologiei Internet-of-things (IoT) și elemente de blockchain.
Spotul a fost prezentat în pauze și a avut o durată totală de câteva minute. Altfel spus, în data de 7 iulie, în timpul confruntării Angliei cu Suedia, reclama a fost văzută de aproape 20 de milioane de telespectatori, potrivit BBC.
Anunțul, care a fost prezentat atât pe BBC, cât și pe IpTV, a fost livrat de HDAC, care este o filială a renumitei companii sud-coreene de producție a mașinilor Hyundai. HDAC a fost înființată de Chung Dae-sun, nepotul CEO-ului Chung Mong-koo, în 2017. Compania își propune să furnizeze ecosisteme sigure pentru IoT folosind tehnologia blockchain.
Anunțul a menționat ideea de blockchain de trei ori în textul de pe ecran și o dată într-o comunicare vocală.
Cum arată spotul
Spotul arată o familie care face plăți imediate folosind tehnologia blockchain și subliniază și faptul că locuința este protejată de tehnologia IoT. Aparatele inteligente au fost prezentate prin calcularea citirilor contoarelor și procesarea automată a plăților utilităților.
Mai important decât cazurile de utilizare, anunțul a arătat că tehnologia este de încredere. Mass-media mainstream a încercat să prezinte Bitcoin, cel mai bine-cunoscut exemplu de tehnologie blockchain, ca o schemă Ponzi în ciuda tuturor informațiilor specializate care spun altceva. Fiind o filială a Hyundai, telespectatorii vor avea o nouă perspectivă credibilă asociind totul unui brand cunoscut.
Anunțul a pus tehnologia într-un cadru familial, făcând spectatorii să înțeleagă că tehnologia blockchain poate fi aplicată în situațiile de zi cu zi. Tehnologia Blockchain a fost deja utilizată în proiecte precum OnePay FX, care oferă plăți transfrontaliere mai rapide și KodakOne care protejează drepturile de imagine ale fotografului.
Reputația criptomonedelor în continuă schimbare
Bitcoin s-a străduit să se sustragă reputației sale ca mijloc de plată pentru cumpărarea de obiecte ilegale pe piața neagră. Acest lucru a condus adesea la criticile pe care anonimatul său ar putea să le ofere pentru spălarea banilor, chiar dacă există o evidență permanentă a tranzacțiilor.
Pentru ca criptomonedele să fie adoptate pe scară largă, trebuie să schimbe percepția publică și a guvernelor asupra acesteia. Acest anunț făcut de HDAC solidifică tehnologia de blockchain într-un mod care arată clar ce înseamnă și la ce ajută o tehnologie inovatoare.
Companii precum IBM, Santander și Bank of America lucrează deja cu tehnologia blockchain. Motivul? Pentru a oferi servicii mai bune întreprinderilor și publicului. Cu susținerea a cel puțin cincizeci de întreprinderi bine-cunoscute care susțin tehnologia, reputația criptomonedelor se va schimba rapid.
Vezi reclama:
Sursa: https://www.newsbtc.com