CFD-urile sunt instrumente complexe și implică un risc ridicat de a pierde bani rapid ca urmare a efectului de levier. 67% dintre conturile investitorilor persoane fizice pierd bani atunci când tranzacționează cu CFD-uri prin intermediul acestui furnizor. Îți recomandăm să te asiguri că înțelegi cum funcționează CFD-urile și că îți poți asuma riscul ridicat de a pierde bani.

Iulian Stanciu, CEO eMAG: Nu avem în plan să investim în cryptocurrency

Iulian Stanciu, CEO eMAG: Nu avem în plan să investim în cryptocurrency

Iulian Stanciu a fost întrebat astăzi, în cadrul prezentării unui bilanț al activității eMAG pe 2017, despre zona de cryptocurrency. CEO-ul eMAG a spus că atât eMAG cât și grupul DANTE Internațional care cuprinde țările Bulgaria, Ungaria, România și Polonia, nu sunt interesate momentan de zona de cryptocurrency.

,,Nu am mers în zona de cryptocurrency. Cred că această zonă reprezintă e în sine un mod de a investi niște bani. Nu am adoptat bitcoin și nici alte criptomonede, nu am ales acest sistem de payment, pentru că considerăm că e doar o modalitate alternativă de a ține niște bani. Testul mental de a folosi orice criptomonedă este atunci când ești dispus să îți iei și un credit și nu cred că și-ar achiziționa cineva o mașină sau o casă cu o astfel de criptomonedă”, a explicat Iulian.

eMAG crede în vouchere clasice

Întrebat dacă ar adopta o criptomonedă proprie pe modelul acelui lanț hotelier din Germania care au adoptat o criptomonedă pentru fidelizarea clienților, Iulian Stanciu a spus că merge în continuare pe varianta de vouchere clasice.

,,Din punctul nostru de vedere voucherele clasice pot fi percepute ca un fel de monedă proprie pentru că le oferim clienților și ei le folosesc. Aceste vouchere vin cu diverse funcționalități. Nu sunt chiar o criptomonedă în sistem blockchain, dar sunt un canal de fidelizare, un mod de a ține clientul aproape. Un mod prin care îl determină pe acesta a doua oară, sau a treia oară să descopere lucruri noi. Și aici am avut o retenție foarte bună prin vouchere și oferte foarte bune. N-am simțit nevoia să investim în crypto.”, a explicat Iulian.

Cu toate că în prezent eMag nu arată că ar fi interesat de zona de cryptocurrency, Iulian a declarat că au avut discuții strategice la nivel de board.

,,Am avut discuții pe tema asta, recunosc dar a picat destul de jos pe lista noastră de priorități strategice”, a încheiat CEO-ul eMAG.

Ce pregătește nou eMAG pentru 2018

Pentru a doua jumătate a anului, eMAG a pregătit o serie de servicii noi care vor îmbunătăți experiența de shopping online. Începând cu data de 25 iunie, clienții din București și Ilfov vor putea comanda până la ora 24:00 cu livrare a doua zi, inclusiv sâmbăta și duminica.

Din data de 2 iulie, eMAG introduce un serviciu de livrare rapidă pentru litoral. Vor putea fi plasate comenzi cu livrare pe litoral în aceeași zi.  Asta dacă comanda este plasată până la ora 12:00.  Livrare a doua zi, dacă este plasată până la ora 24:00.

Din luna august, livrarea pe 6 intervale orare de câte 2 ore între 09:00 – 21:00: eMAG. Compania extinde serviciul de livrare în aceeași zi. Asta în București și în județul Ilfov. Va oferi 6 intervale de câte două ore. Față de cele 3 intervale de trei ore câte sunt în prezent. Clienții vor putea plasa comanda cu până la 1h30’. Vorbim de timpul dînainte de intervalul de livrare dorit. Important! Serviciul va fi disponibil și în week-end.

Din octombrie, clienții eMAG vor putea să încarce telefoane. Concret, ei vor putea să-și cumpere de pe platformă cartele prepaid. Sau să își alimenteze conturile prepaid de pe telefoane.

AMAZON ȘI AliExpress interesate de zona de cryptocurrency

Iulian Stanciu a vorbit puțin și despre concurență. A numit AMAZONUL la VEST și AliExpress la Est.  De reținut este faptul că atât Amazon cât și AliExpress fac eforturi și testează asiduu zona de cryptocurrency.

E interesant de văzut ce se va întâmpla până la finalul anului 2018. Ce va face unul dintre cei mai importanți jucători internaționali din zona de e-commerce. Cum se va poziționa cu privire la zona de blockchain și cryptocurrency.

 

Investițiile în criptoactive nu sunt reglementate în unele țări ale UE. Fără protecție a consumatorului. Capitalul dumneavoastră este în pericol. 78% dintre conturile investitorilor persoane fizice pierd bani atunci când tranzacționează cu criptoactive prin intermediul acestui furnizor. Îți recomandăm să te asiguri că înțelegi cum funcționează criptoactive și că îți poți asuma riscul ridicat de a pierde bani.